مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-14سياسي

فشارهای سیاسی برای استخدام نیروهای غیرمتخصص در پسماند شاهین شهر


مدیرعامل شرکت پسماند شاهین شهر گفت: فشارهای سیاسی برای استخدام نیروهای غیر متخصص و مازاد در مدیریت پسماند شاهین شهر آزاردهنده است.

- مسعود عارفیان جزی در گفت وگو با خبرنگار مهربا تبریک فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان با بیان اینکه شرکت مدیریت پسماند شهرستان های شاهین شهر، میمه، برخوار و خمینی شهر فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 1386 شروع کرده است، اظهار داشت: همان طور که از نام این شرکت مشخص است رسالت اصلی این شرکت پردازش پسماند می باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری های سه شهرستان شاهین شهر، برخوار و میمه در شرکت مدیریت پسماند دارای سهم هستند، اضافه کرد: کارخانه پسماند شهرستان های شاهین شهر، میمه، برخوار و خمینی شهر در مساحتی بالغ بر 84 هکتار احداث شده است که از این مقدار فضا دو هکتار آن تحقیقاتی، 12 هکتار فضای سبز، دو هکتار مخصوص سوله جمع آوری شیرآبه های زباله ها و نزدیک به چهار هزار مترمربع آن اداری و آزمایشگاه تحقیقاتی است.

مدیرعامل شرکت پسماند شاهین شهر، میمه، برخوار و خمینی شهر با بیان اینکه به صورت مستقیم این شرکت برای 58 نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است، گفت: این تعداد اشتغال زایی جدای از تعداد کارگران زحمت کشی که در سطح سه شهرستان یاد شده به صورت روزانه و شبانه فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشارهای سیاسی برای استخدام نیروهای غیرمتخصص در پسماند شاهین شهر

فشارهای سیاسی برای استخدام نیروهای غیرمتخصص در پسماند شاهین شهر