مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-14سياسي

طرح پیشگیری از روزه خواری در ملاء عام اجرا خواهد شد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم از اجرای طرح پیشگیری و مقابله با هنجارشکنی و روزه خواری در ملاء عام در ماه مبارک رمضان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین مجید یزدی، از اجرای طرح پیشگیری و مقابله با هنجارشکنی و روزه خواری در ملأ عام در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به منظور حفظ کرامت ماه مبارک رمضان و جلوگیری از هتک حرمت آن از این حیث که برخی افراد با روزه خواری در مجامع عمومی حرمت این ماه را می شکنند، این طرح با همکاری دستگاه های ذیربط در خیابان ها و میادین شلوغ و پر تردد شهر، پاساژها، مراکز خرید، اماکن تفریحی و سیاحتی و همچنین ادارات استان انجام خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم درباره اهداف این طرح افزود: این طرح با هدف پیشگیری از اقدامات هنجار شکن، رعایت و احترام به آداب و شعائر اسلامی و شرعی، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، اعمال و اجرای قانون، تأمین امنیت و ایجاد انضباط اجتماعی و ایجاد فضای روانی مناسب با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان، اجرا خواهد شد.

وی با تأکید بر آمادگی قبلی همه دستگاه ها در راستای پیشگیری از بروز برخی هنجارشکنی ها در این ایام ادامه داد: باید در این خصوص برخوردهای قانونی با تدبیر لازم در دستور کار قرار گیرد که به همین منظور در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پیشگیری از روزه خواری در ملاء عام اجرا خواهد شد

طرح پیشگیری از روزه خواری در ملاء عام اجرا خواهد شد