مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-14اقتصادي

پلمب هشت خانه مسافر متخلف کرونایی در یزد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: هشت واحد خانه مسافر در یزد به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، پلمب شد.

- سیدمصطفی فاطمی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تمامی خانه های مسافر و اقامتگاه های بومگردی برای جلوگیری از انتشار بیشتر کرونا تعطیل شدند اظهار کرد: پس از بهبود اوضاع اجازه فعالیت به واحدهای اقامتگاهی با رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبه ستاد کرونا داده شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون به طور مکرر تمامی واحدهای اقامتی و مسافرپذیر و حتی خانه مسافر در استان بازدید شده اند و در موارد مختلف اقدام به تعطیلی و یا اختار کتبی به متصدی واحد صورت گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به انجام مستمر بازیدها در قالب گشت های مشترک روزانه و شبانه با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی اضافه کرد: به شدت با کسانی که در حوزه تاسیسات گردشگری، اقامتی و پذیرایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، برخورد می شود.

فاطمی با بیان این که سلامت مردم در اولویت قرار دارد افزود: پلمب واحدهای غیرمجاز اقامتی استان از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون در دستور کار بوده و این روند همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب هشت خانه مسافر متخلف کرونایی در یزد

پلمب هشت خانه مسافر متخلف کرونایی در یزد