مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-14سياسي

محدودیت های کرونایی نباید موجب غفلت از تقویت شعائر دینی و ملی شود


استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که محدودیت فعالیت های دینی و مذهبی به خاطر حفظ سلامت مردم است، گفت: با وجود این محدودیت ها، نباید از موضوع تقویت معنویات در جامعه و بزرگداشت شعائر دینی و ملی غفلت شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که محدودیت فعالیت های دینی و مذهبی به خاطر حفظ سلامت مردم است، گفت: با وجود این محدودیت ها، نباید از موضوع تقویت معنویات در جامعه و بزرگداشت شعائر دینی و ملی غفلت شود.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با وی، با اشاره به مسئولیت خطیر این شورا در تقویت شعائر دینی و مناسبت های ملی، گفت: با توجه به اختلاف سلایق در حوزه فرهنگی، هماهنگی دستگاه ها در این حوزه ظرافت خاصی می طلبد که نقش وحدت آفرین نماینده ولی فقیه در استان و ابتکار عمل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، موجب شده است که برنامه های مختلف به خوبی برگزار شود.

وی با اشاره به محدودیت و تعطیلی بسیاری از فعالیت های اجتماعی از جمله فعالیت مراکز دینی و مذهبی در دوران کرونا، گفت: هیچ گاه راضی به تعطیلی این فعالیت ها نیستیم، اما ضرورت فعلی و لزوم حفظ سلامت جامعه اقتضا می کند که به ناچار برخی از این فعالیت ها محدود شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی نباید موجب غفلت از تقویت شعائر دینی و ملی شود

محدودیت های کرونایی نباید موجب غفلت از تقویت شعائر دینی و ملی شود