مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-14سياسي

حرکت اخلاقی سید حسن خمینی را باید ستود


چند هفته گذشته به استناد اخبار موجود سیدحسن خمینی تمایل به حضور در انتخابات ریاست جمهوری داشت و در این زمینه با برخی چهره ها و مقامات سیاسی هم مشورت کرد و در آخرین دیداری که با رهبری داشت هم با توصیه پدرانه رهبری نظر قطعی خود را مبنی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه جام جم در شماره امروز خود نوشت: در هفته های اخیر همزمان با اظهارنظر های قطعی و مبهم برخی از چهره ها و مقامات سیاسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400، از گوشه و کنار شنیده می شد که حجت الاسلام سید حسن خمینی هم در حال بررسی شرایط برای اعلام حضور در این عرصه سیاسی است.

این خبر که البته هنوز به طور قطعی از سوی سیدحسن خمینی تایید یا رد نشده بود واکنش هایی را در پی داشت تا این که برادر سید حسن خمینی از تصمیم قطعی او برای پرهیز از کاندیداتوری در انتخابات خبر داد.

براساس مطلبی که در سایت جماران منتشر شد سید یاسر خمینی در پاسخ به سوالی درخصوص احتمال کاندیداتوری سیدحسن خمینی در انتخابات اعلام کرد، در یکی از دیدار های نوبه ای که وی با رهبر انقلاب داشته، حضرت آیت ا.

خامنه ای کاندیداتوری ایشان در انتخابات را به صلاح ندانستند و با بیان این که حاج حسن آقا را مانند فرزند خود می دانند، به ایشان توصیه کردند که در شرایط فعلی به این عرصه ورود نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت اخلاقی سید حسن خمینی را باید ستود

حرکت اخلاقی سید حسن خمینی را باید ستود