مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-14سياسي

تاکید استاندار خراسان جنوبی بر تسریع در احداث موزه استکبار ستیزی


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اعتبار لازم برای ساخت موزه بین المللی استکبارستیزی طبس از سوی دولت تخصیص یافته است، گفت: آغاز عملیات اجرایی این موزه تسریع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپیش از ظهر امروز جلسه بررسی مسائل و مشکلات پیش روی پروژه موزه استکبار ستیزی طبس و برنامه ریزی برای گرامیداشت سالروز حادثه 5 اردیبهشت به ریاست استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

حمید ملانوری در این جلسه اظهار کرد: واقعه صحرای طبس یکی از بزرگترین امدادهای غیبی و الهی به ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: نسل های آینده را باید در جریان وقایعی چون انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حادثه صحرای طبس قرار دهیم و از آنجایی که حادثه طبس در محدوده جغرافیایی ما رخ داده است در این زمینه مسئولیت مضاعف داریم.

ملانوری با تأکید بر اینکه باید حادثه طبس را به عنوان یک میراث به نسل های بعدی منتقل کنیم، ادامه داد: تبیین حادثه طبس مانند یک سلاح در امنیت کشور تأثیرگذار و بازدارنده است.

وی گفت: با توجه به اینکه ما در ماه مبارک رمضان هستیم و از طرف دیگر محدودیت های کرونایی را در پیش داریم ادارات فرهنگی چون اوقاف و فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی باید با کمک رسانه ها و از طریق فضای مجازی این واقعه را تبیین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار خراسان جنوبی بر تسریع در احداث موزه استکبار ستیزی

تاکید استاندار خراسان جنوبی بر تسریع در احداث موزه استکبار ستیزی