مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-14پزشكي

19 کودک کرمانشاهی مبتلا به کرونا بستری هستند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: 19 کودک مبتلا به کرونا در این استان بستری هستند.

- ابراهیم شکیبا بعد از ظهر امروز در گفتگو با در شبانه روز گذشته در استان کرمانشاه گفت: صبح امروز نسبت به روز گذشته با افزایش هشت بیمار متصل به دستگاه تنفس مصنوعی، این تعداد با افزایش بیش از 50 درصدی همراه بوده است.

وی بیان کرد: با توجه به شروع موج چهارم ویروس کرونا در استان کرمانشاه، نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این استان تشدید خواهد شد.

شکیبا با بیان اینکه تمامی ظرفیت ها در غربالگری و بیماریابی ویروس کرونا در راستای مقابله با موج جدید آن بسیج می شود، افزود: با تلاش ها و تمهیدات صورت گرفته به منظور شناسایی سریع تر افراد مبتلا به بیماری کرونا و افرادی که در تماس نزدیک با آن ها بوده اند، تعداد روزانه تست های تشخیصی در سطح استان کرمانشاه افزایش یافته و غربالگری بیماران با جدیت ادامه دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ویروس جهش یافته کرونا گفت: در مبارزه با ویروس جهش یافته کرونا مردم مهمترین نقش را داشته و همراهی آن ها اهمیت به سزایی دارد.

وی ادامه داد: تمامی جامعه باید با رعایت بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، لزوم در خانه ماندن و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری در سطح شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 کودک کرمانشاهی مبتلا به کرونا بستری هستند

19 کودک کرمانشاهی مبتلا به کرونا بستری هستند