مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-14اقتصادي

امکان بازنشستگی 900 بیمه شده بیمه روستایی گلستان در سال 1400


مدیر بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر استان گلستان گفت: 900 نفر از بیمه شدگان زیرپوشش بیمه روستایی گلستان در سال 1400 می توانند خود را بازنشسته کنند.

- دانیال پولاوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص شرایط بازنشستگی افراد زیرپوشش بیمه روستایی ان و عشایر اظهار کرد: براساس بند ب ماده 57 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، دولت مکلف است بیمه شدگان زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را که به سن 70 سالگی رسیده اند در صورت تقاضا و داشتن 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه به صندوق مذکور بازنشسته کند و متناسب با سنوات حق بیمه پرداختی، مستمری آنها را پرداخت کند.

وی تصریح کرد: از تاریخ لازم الاجراء شدن این بند تا پنج سال، هر سال یک سال از سقف سن بازنشستگی کم خواهد شد و یک سال به سنوات بیمه پردازی افزوده می شود.

مدیر بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر استان گلستان ادامه داد: سال جاری سال چهارم اجرای تبصره یک قانون فوق است، مشمولان این طرح عبارت‎ هستند از بیمه شدگانی که دارای 70 سال یا بیشتر و دارای حداقل 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند.

به گفته پولادوند؛ بیمه شدگانی که دارای حداقل 66 سال سن و 14 سال سابقه پرداخت حق بیمه هستند، می توانند در صورت تمایل، درخواست بازنشستگی پیش از موعد خود را به کارگزاری صندوق در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بازنشستگی 900 بیمه شده بیمه روستایی گلستان در سال 1400

امکان بازنشستگی 900 بیمه شده بیمه روستایی گلستان در سال 1400