مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-14سياسي

65 طلبه بسیجی کار تغسیل اموات کرونایی را انجام می دهند


مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در سطح استان مرکزی بیش از 65 طلبه بسیجی خواهر و برادر کار تغسیل اموات کرونایی را انجام می دهند که با اقدامات خود جلوه ای از ایثار و ازخودگذشتگی را به نمایش می گذارند.

- حجت الاسلام ابوالفضل رجبی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه های ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری های اموات کرونایی بود و البته موجب شد برخی از کشورهای مسلمان دیگر از این اقدام الگو برداری کنند، ادامه داد: در سطح استان مرکزی بیش از 65 طلبه بسیجی خواهر و برادر کار تغسیل اموات کرونایی را انجام می دهند که با اقدامات خود جلوه ای از ایثار و ازخودگذشتگی را به نمایش می گذارند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و شرایط قرمز شدن استان مرکزی فعالیت های بسیج طلاب در قالب قرارگاه شهید سلیمانی با قوت ادامه خواهد داشت.

رجبی گفت: رزمایش کمک مومنانه و توزیع 500 بسته معیشتی به جامعه هدف، فعالیت های تبیینی و تبلیغی ، برگزاری مسابقات قرآن و معارف قرآنی به شکل مجازی، اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی و راه اندازی ایستگاه های پاسخ به مسائل شرعی و احکام با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز از جمله برنامه های بسیج طلاب در ایام ماه مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 طلبه بسیجی کار تغسیل اموات کرونایی را انجام می دهند

65 طلبه بسیجی کار تغسیل اموات کرونایی را انجام می دهند