مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-14سياسي

«محیا» حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر انقلاب درباره تولید است


عزت اله اکبری، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، عصر دوشنبه در مراسم رونمایی از طرح مانع زدایی و حمایت یکپارچه از تولید بانک صادرات ایران «محیا»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران، اکبری افزود: اینکه بانک تسهیلات بدهد و تسهیلات گیرنده نتواند بر توجه و استفاده از ظرفیت و توانایی نیروهای داخلی کشور تاکید کرد و  افتتاح خط لوله بوشهر به جاسک را اقدامی بسیار درست از سوی دولت دانست که با استفاده از ظرفیت و توانایی نیروهای فعال کشور انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز سرمایه گذران ما انگیزه دارند که در داخل کشور سرمایه گذاری کنند بنابراین باید به نحوی اقدام کنیم که این اتفاق بیشتر بیفتد.

اکبری از تولید بعنوان یک دانش و فروش و صادرات را به عنوان یک دانش دیگر نام برد و گفت: به طور قطع انجام اینگونه فعالیت ها کار یک نفر و یک سازمان نیست و باید همه پای کار بیایند.

وی اظهار کرد: یکی از طرح های  مجلس یازدهم این است که هیچ واحد صنعتی و تولیدی پلمپ نشود و هیچ فعال اقتصادی به زندان نرود.

بنابراین باید خط مجازات را شجاعانه عوض کرده و فرد متخلف را وادار کرد تا کارخانه دیگری احداث کند و یا 50 درصد به ظرفیت کارخانه خود بیفزاید تا 50 شغل جدید ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محیا» حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر انقلاب درباره تولید است

«محیا» حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر انقلاب درباره تولید است