مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-14سياسي

فتنه بنزینی 98 آغاز گرانی ها بود/ مسئولان مقصر باید مجازات شوند


نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به تهدید وزارت کشور برای جلوگیری از پیگیری مجازات مقصران فتنه بنزینی،گفت: در تعقیب و مجازات مقصرین غائله آبان ماه سال 98 اهمال و مسامحه نخواهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در جوابیه ای در واکنش به تهدید وزارت کشور مبنی بر طرح شکایت از نمایندگان پیگیر مقصران فتنه بنزینی سال 98،آورده است: مشخص نیست معاون وزیر کشور با چه مجوزی به جمعی از مردم که نگران دغدغه های معیشتی زندگی خود بوده اند و گذشت زمان صدق مدعای آنان را در خصوص افزایش تورم و رشد لجام گسیخته قیمت کالاها و تحمل فشارهای طاقت فرسای اقتصادی را تایید نموده اهانت می کند.

وی تاکید کرد: بنده با سایر نمایندگان مجلس بنا بر تکالیف شرعی و قانونی خود در تعقیب و مجازات مقصرین غائله آبان ماه سال 98 اهمال و مسامحه نخواهم کرد و تمام مساعی خود را در استیفای حقوق مردم نجیب و بزرگوار ایران به کار خواهم گرفت.

متن کامل جوابیه این نماینده مجلس خطاب به موضع گیری اخیر وزارت کشور درباره حوادث سال 98 بدین شرح است: 1 –بر اساس ماده 39 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (1400 -1399 ) به دولت اجازه داده شد که قیمت آب و حامل های انرژی و سایر کالاها و خدمات یارانه ای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه بنزینی 98 آغاز گرانی ها بود/ مسئولان مقصر باید مجازات شوند

فتنه بنزینی 98 آغاز گرانی ها بود/ مسئولان مقصر باید مجازات شوند