مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-14سياسي

جوانان از فرصت های ارزنده ماه رمضان غافل نشوند


خداوند، عبادت ، توبه و گریه جوان را دوست دارد و ضرورت دارد همه به ویژه جوانان در این ماه مبارک بیشتر به کسب معنویت بپردازند و رابطه خود را با خداوند اصلاح و سعی کنند با تلاوت قرآن و نماز، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی ظهر امروز طی سخنانی در حرم بانوی کرامت که به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش شد، اظهار کرد: ماه مبارک روایتی نقل می کنند از حضرت علی(ع) که حضرت در فضیلت ماه مبارک رمضان می فرمایند فضیلت ماه مبارک رمضان نسبت به ماه های دیگر همانند فضیلت اهل بیت(ع) نسبت به سایر مردم است.

رفیعی یادآور شد: ممکن است عزیزانی به هر دلیلی نتوانند روزه بگیرند و حسرت بخورند و همین حسرت نیز دارای ثواب خواهد بود اما فضیلت ماه رمضان فقط به خاطر روزه داری نیست بلکه این ماه دارای حرمت های خاصی است.

سخنران حرم بانوی کرامت افزود: نباید حرمت ماه مبارک رمضان شکسته شود و حالت امساک به صورت عمومی ایجاد شود و روزه فقط تشنگی و گرسنگی نیست بلکه در این ماه انسان ها مهمان خداوند هستند.

وی در ادامه افزود: در ماه مبارک میزبان خداوند است و باید مهمان تابع میزبان باشد و رعایت حرمت ها را به درستی انجام بدهد و باید مهمان توجه داشته باشد شب و روزش چگونه سپری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان از فرصت های ارزنده ماه رمضان غافل نشوند

جوانان از فرصت های ارزنده ماه رمضان غافل نشوند