مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-14سياسي

اشتغال کلید مشکل جمعیت است/ نگرانی از سالمندی روستاها


فرماندار لنگرود، اشتغال را کلید مشکل جمعیت دانست و ادامه داد: دستگاه های متولی امر اشتغال برنامه ریزی های لازم را به ویژه در روستاها داشته باشند تا شاهد افزایش ازدواج و فرزندآوری باشیم.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، اشتغال را کلید مشکل جمعیت دانست و ادامه داد: دستگاه های متولی امر اشتغال برنامه ریزی های لازم را به ویژه در روستاها داشته باشند تا شاهد افزایش ازدواج و فرزندآوری باشیم.

رحیم حیدری در شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان لنگرود، با اشاره به نقش آمار در مسیر توسعه، اظهار کرد: هیچگونه برنامه ریزی بدون در اختیار داشتن آمار و اطلاعات درست میسر نمی شود.

وی با بیان اینکه آمار همه جنبه های زندگی فردی و اجتماعی را درگیر می کند، افزود: ولادت، وفات، ازدواج و طلاق جزو وقایعی هستند که در زندگی روزمره با آنان سر و کار داریم.

فرماندار شهرستان لنگرود، با اشاره به رتبه نخست گیلان در سالمندی، تصریح کرد: شهرستان لنگرود نیز جزو سالمندترین شهرستان های گیلان است و از نظر سالمندی وضعیت خوبی نداریم.

حیدری، کاهش آمار ولادت ها و افزایش آمار وفات ها را تلنگری برای ساختار جمعیتی استان و شهرستان دانست و عنوان کرد: جمعیت ساکن در روستاهای لنگرود غالبا سالمند هستند و متاسفانه روستاهای ما از حالا نشاط و شادابی و سرزندگی خارج شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال کلید مشکل جمعیت است/ نگرانی از سالمندی روستاها

اشتغال کلید مشکل جمعیت است/ نگرانی از سالمندی روستاها