مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-14اقتصادي

کنایه وزیر راه به برخی مؤسسات مالی: هزار واحد مسکونی احتکار کردند


با استفاده از ظرفیت قانون مالیات بر خانه های خالی، جلوی احتکار و انباشت مسکن گرفته می شود.

- محمد اسلامی پیش از ظهر امروز چهارشنبه 25 فروردین در برنامه زنده تلویزیونی شبکه خبر درباره قیمت مسکن اظهار کرد: بازار مسکن دچار التهاب است و قیمت ها واقعی نیست امیدواریم این شرایط حباب گونه از بازار مسکن رخت بربندد و مردم بتوانند ثباتی را شاهد باشند؛ نهاده های مسکن متأثر از شرایط سایر بازارهاست و دچار تحول قیمتی شده است.

وی درباره ثبت وضعیت ملکی اشخاص در سامانه املاک و اسکان کشور گفت: مهم برای ما این بود که بتوانیم طرح جامع مسکن را با اطلاعات دقیق و واقعی طرح ریزی کنیم؛ دولت باید بداند همه ساله برای چند واحد مسکونی برنامه ریزی کند.

طرح جهش تولید مسکن با مفروضات تصویب شده نه آمار ثبتی! وزیر راه و شهرسازی افزود: هر آنچه در طرح جامع مسکن آمده یا در طرح جهش تولید مسکن به تصویب مجلس رسیده، همه بر اساس مفروضات آماری است که تحلیلی است نه اقلام ثبتی آماری.

وی تصریح کرد: بر اساس ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم، امکان ثبت اطلاعات ملکی اشخاص در سامانه املاک و اسکان فراهم شده است؛ مردم از 19 فروردین به این سامانه مراجعه می کنند و ما بر اساس آن، مالک و مستأجر بودن را شناسایی می کنیم و سپس با توجه به رشد جمعیت و اطلاعاتی که سازمان ثبت احوال از ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه وزیر راه به برخی مؤسسات مالی: هزار واحد مسکونی احتکار کردند

کنایه وزیر راه به برخی مؤسسات مالی: هزار واحد مسکونی احتکار کردند