مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-14دانش

رونمایی از 4 اثر منظوم دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد بندرعباس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احسان کامرانی، رییس دانشگاه آزاد بندرعباس در مراسم اختتامیه استانی جشنواره شعر امید که به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس و با حضور دانشجویان، - 4 اثر منظوم دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد بندرعباس در مراسم اختتامیه جشنواره شعر امید رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احسان کامرانی، رییس دانشگاه آزاد بندرعباس در مراسم اختتامیه استانی جشنواره شعر امید که به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس و با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان شاعر به صورت حقیقی و مجازی برگزار شد، گفت: شعر می تواند سرچشمه های هنر را در وجود انسان زنده کند و راهی برای رسیدن به ارزش های متعالی معنویت باشد.

کامرانی افزود: هنر شعرسرایی، یک هنر الهی است که در جوهره انسان قرار دارد و با توجه به روحیه انسان ها در آنان رشد و نمو می کند.

رییس دانشگاه آزاد بندرعباس شعر را بهترین راه، برای ایجاد نشاط و امید در جامعه خواند و افزود: شاعران باید با اشعار ناب و امیدبخش جامعه را به سمت شادابی و نشاط پیش ببرند و نگذارند غبار ناامیدی بر دل ها بنشیند و تیرگی بر روشنایی چیره شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 4 اثر منظوم دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد بندرعباس

رونمایی از 4 اثر منظوم دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد بندرعباس