مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-14دانش

پیامک به دانشجویان برای پیگیری ثبت نام وام های دانشجویی


معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به ارسال پیامک به دانشجویان برای ثبت نام وام دانشجویی تاکید کرد: صندوق برای حمایت از دانشجویان پیگر ثبت نام آنها برای وام است.

- صمد حاج جباری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تاکید صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بر ثبت نام دانشجویان برای دریافت وام گفت: صندوق رفاه دانشجویان برای اینکه در شرایط خاص کرونایی فشار کمتری به خانواده ها وارد شود و برای حمایت از دانشجویان پیگیر این موضوع است که حتماً دانشجویان متقاضی وام در نیمسال دوم 1400-1399 ثبت نام کرده و وام دریافت کنند و هیچ مشکلی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: طی اطلاعیه و پیامک های ارسال شده از دانشجویان متقاضی وام در نیمسال دوم درخواست کرده ایم که برای ثبت نام وام اقدام کنند و از وام ها بهره مند شوند.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان افزود: با توجه به شرایط متغیر کرونا و وضعیت شهرها که اکثراً قرمز بوده و ممکن است کارکنان دانشگاه ها کمتر به دانشگاه ها مراجعه کنند، انتظار این است که کارشناسان اداره رفاه دانشگاه ها برای بررسی درخواست های وام های دانشجویی و ارسال آنها به صندوق برای عملیاتی شدن آن و اینکه وام به موقع به دست دانشجو برسد در بخش رفاه دانشجویی حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامک به دانشجویان برای پیگیری ثبت نام وام های دانشجویی

پیامک به دانشجویان برای پیگیری ثبت نام وام های دانشجویی