مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-14دانش

دو رویکرد دانشگاه خوارزمی در جهت حمایت از محققان


روزبه جواد کلباسی، مدیر امور پژوهشی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به این سوال که ایا تجهیزات آموزشی، - مدیر امور پژوهشی دانشگاه خوارزمی گفت: با افزایش قابل ملاحظه هزینه های آنالیز و مواد آزمایشگاهی به دلیل تحریم های ظالمانه، میزان حمایت های انجام شده از محققان کافی نیست؛ به همین منظور دانشگاه خوارزمی دو رویکرد را در پیش گرفته است.

روزبه جواد کلباسی، مدیر امور پژوهشی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به این سوال که ایا تجهیزات آموزشی، کارگاهی و آزمایشگاهی دانشگاه خوارزمی مطابق با استاندار های روز جهانی است، گفت: در پاسخ به این سوال، لازم است به قدمت بیش از صد ساله دانشگاه خوارزمی اشاره کرد.

برخی زیرساخت های آزمایشگاهی دانشگاه مربوط به سالیان گذشته و قدیمی است.

با توجه به اهمیت بهره مندی محققین دانشگاهی از دانش روز و استفاده از تجهیزات با تکنولوژی بالا به منظور ارتقاء کیفیت پژوهش در کشور، ترمیم، بازسازی، استانداردسازی و کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی، امری ضروری به نظر می رسد.

وی ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر، در برخی دانشکده ها، محققین جهت تکمیل پروژه تحقیقاتی، به دلیل فقدان برخی تجهیزات در دانشگاه، ناچار به استفاده از تجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو رویکرد دانشگاه خوارزمی در جهت حمایت از محققان

دو رویکرد دانشگاه خوارزمی در جهت حمایت از محققان