مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-14اقتصادي

کشف 120 حلقه لاستیک قاچاق در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در بازرسی توسط مامورین تعداد 120 حلقه لاستیک بدون مجوز قانونی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در ملایر کشف و ضبط شد.

- محمدباقر سلگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق ، مامورین مبارزه با جرائم اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد در حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو مشکوک شدند و ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی این خودرو را به منظور بررسی دقیق تر متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی توسط مامورین از این خودرو، تعداد 120 حلقه لاستیک بدون مجوز قانونی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف و ضبط شد که ضمن تشکیل پرونده ، متهم تحویل مراجع قانونی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: برخورد قانونی و قاطعانه  با ورود انواع کالای قاچاق به عنوان راهبردی مهم برای حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد.

دستگیری سارقان حرفه ای ساختمان های نیمه کاره در ملایر وی بیان کرد: به دنبال وقوع سرقت های متعدد از ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان، ماموران کلانتری 12 پاسداران ، شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار داده و با انجام کار اطلاعاتی موثر، سرانجام مخفیگاه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 120 حلقه لاستیک قاچاق در ملایر

کشف 120 حلقه لاستیک قاچاق در ملایر