مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-14سياسي

نامزدهای انتخاباتی باید به دنبال اثبات توانمندی های خود باشند


استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: نامزدهای انتخاباتی باید به دنبال اثبات توانمندی های خود باشند نه نفی دیگران و کسی که توانمندی لازم را داشته باشد، - ایسنا/کردستان استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: نامزدهای انتخاباتی باید به دنبال اثبات توانمندی های خود باشند نه نفی دیگران و کسی که توانمندی لازم را داشته باشد، فرصت تخریب دیگران و زمینه برای عبور از موازین شرعی را نخواهد داشت.

سیدصادق زمانی، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: انتخابات یکی از مؤلفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و از این مؤلفه قدرت باید در جنگ نرم برای خنثی کردن توطئه های دشمنان استفاده کنیم.

وی افزود: مسئولان باید این اعتماد را در مردم ایجاد کنند که یک رأی مردم، امانت و حق الناسی در دست آن هاست و همه در حفظ این امانت از مسئولان رده بالا گرفته تا فردی که پای صندوق های رأی ایستاده است، نقش دارند.

استاد دانشگاه ازاد اسلامی واحد سنندج، با اشاره به اینکه بخشی از این اعتماد به وسیله رعایت اخلاق و بخشی هم با رعایت قانون حاصل می شود، بیان کرد: مبنا و اساس قانون اسلامی ما اخلاق است و رعایت این امر برحضور حداکثری مردم تأثیر مستقیمی خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخاباتی باید به دنبال اثبات توانمندی های خود باشند

نامزدهای انتخاباتی باید به دنبال اثبات توانمندی های خود باشند