مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-14سياسي

افزایش 22 درصدی داوطلبان انتخابات شوراهای روستاها در اردستان


تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای روستایی شهرستان اردستان، در این دوره 22 درصد در مقایسه با دوره قبل افزایش دارد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای روستایی شهرستان اردستان، در این دوره 22 درصد در مقایسه با دوره قبل افزایش دارد.

حمیدرضا تاملی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی روستاها در شهرستان اردستان در سه بخش مرکزی، زواره و مهاباد نیز فرایند ثبت نام شروع شد و تا پایان روز ثبت نام 547 نفر داوطلب در سطح روستاهای شهرستان ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه 245 نفر در بخش مرکزی ثبت نام کردند، افزود: همچنین تعداد 169 نفر در بخش زواره و 133 نفر در بخش مهاباد ثبت نام کردند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: ثبت نام کنندگان پس از تایید صلاحیت توسط هیئت نظارت بر انتخابات در 88 حوزه انتخابیه بخش های مرکزی، زواره و مهاباد به رقابت می پردازند.

تاملی گفت: از 547 نفر ثبت نام کننده در انتخابات شورای اسلامی روستاها 77 نفر با تحصیلات دیپلم، دو نفر فوق دیپلم، 67 نفر لیسانس، هفت نفر فوق لیسانس، یک نفر دکترا، 304 نفر ابتدایی، 33 نفر راهنمایی، 32 نفر متوسطه و پنج نفر حوزوی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 22 درصدی داوطلبان انتخابات شوراهای روستاها در اردستان

افزایش 22 درصدی داوطلبان انتخابات شوراهای روستاها در اردستان