مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-14اقتصادي

سد عمارت در سالجاری آبگیری می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: بزرگترین سد خاکی استان اردبیل در سال مزین به تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در مسیر توسعه استان اردبیل آبگیری می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: بزرگترین سد خاکی استان اردبیل در سال مزین به تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در مسیر توسعه استان اردبیل آبگیری می شود.

عباس جنگی مرنی در جریان بازدید از آخرین روند سد عمارت در انگوت گرمی اظهار کرد: این سد با گذشت یک دهه مراحل نهایی تکمیل و افتتاح خود را سپری می کند که البته بخش پایاب سد و تأسیسات آن هنوز در مراحل آغازین قرار دارد.

وی تصریح کرد: با اتمام ساختمان سد و آبگیری در سالجاری شاهد ذخیره آب به میزان 182 میلیون متر مکعب در پشت این سد خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: آب این سد تأمین کننده نیاز شرب، صنعت و کشاورزی شمال استان اردبیل خواهد بود که امیدواریم از منافع آن اهالی منطقه استفاده کنند.

جنگی مرنی سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی را در تکمیل این پروژه عظیم آبی یادآور شد و افزود: در سالجاری نیز برای تملک اراضی و اتمام ساختمان سد بیش از پنج میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار تأمین شده است.

وی جذب اعتبارات را در سال های اخیر تا صد درصد با کمک فاینانس داخلی یادآور شد و خاطر نشان کرد: بنیاد مستضعفان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد عمارت در سالجاری آبگیری می شود

سد عمارت در سالجاری آبگیری می شود