مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-14ورزشي

برای کسب مدال به لیسبون می رویم/ ‏واکسیناسیون‬ دغدغه ها را کاهش داد


رقابتهای کاراته وان پرتغال اهمیت فوق العاده بالایی برای همه کاراته کاهای مدعی کسب سهمیه دارد و ما نیز با آمادگی بالا برای قطعی کردن سهمیه های خود به این مسابقات می رویم.

- سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: اردوهای بسیار خوبی را پشت می گذاریم تمامی نفرات دعوت شده به اردوی آماده سازی با جدیت تمام تمرین می کنند تا در بهترین شرایط بدنی راهی آخرین مرحله از رقابتهای کسب امتیاز ورودی المپیک شوند و با وجود آنکه یک مرحله دیگر از اردوها را قبل از اعزام خواهیم داشت، ولی واقعاً دختران کاراته شرایط بسیار خوبی دارند.

وی در مورد واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی گفت: با توجه به قوانین جدید بین المللی برای سفر به کشورهای دیگر و همچنین تصمیم IOC در خصوص واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی این کار باید انجام می شد.

البته که دغدغه هایی در خصوص عوارض احتمالی ناشی از تزریق بخصوص برای کاراته کاها که به زودی راهی مهمترین تورنمنت خود هستند، وجود داشت که با توضیحات مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی و کمیته ملی المپیک، این موضوع نیز رفع شد و خدا را شکر از این پس نگرانی کمتری نسبت به درگیری ملی پوشان با این ویروس خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کسب مدال به لیسبون می رویم/ ‏واکسیناسیون‬ دغدغه ها را کاهش داد

برای کسب مدال به لیسبون می رویم/ ‏واکسیناسیون‬ دغدغه ها را کاهش داد