مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-14سياسي

دولت آینده باید واقع گرا باشد/ وابسته به غرب نباشیم


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید واقع گرا باشد و بدون وابستگی به غرب، ظرفیت های خودمان را دنبال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتحت عنوان سیاست های کلی نظام ابلاغ کرده یک کتابچه بزرگ با رهنمودهای مهمی در حوزه های اقتصادی، قضایی، اجتماعی و دیگر بخش هاست که واقعا با استفاده از نظرات کارشناسان کشور تدوین شده و ما اگر همین را مبنا قرار دهیم یعنی مبنا را اقتصاد اسلامی قرار دهیم به نتیجه خواهیم رسید.

ذاکر اضافه کرد: اقتصاد اسلامی یعنی اینکه هم به فکر مردم و هم به فکر سود و صادرات و مبارزه با قاچاق باشیم، اما در وهله اول به فکر مردم باشیم، آن موقع است که تولید آغاز می شود، مزاحمت ها برطرف می شود، حمایت های چند جانبه با اصلاح نظام بانکی و مالیاتی انجام خواهد شد، وقتی توانمندی ساخت موشک داریم و قدرت هسته ای داریم نشان دهنده این است که این توانمندی در ایران وجود دارد، ما امروز در این جهات حرکت می کنیم که در تولید لوازم خانگی مستغنی شویم، اما چه کسی هست که آنها را ساماندهی کرده و مزاحمت ها را رفع کند.

وی یادآور شد: اگر این مشکلات را حل کنیم و بانک هایی که تسلیم اقتصاد مقاومتی نمی شوند را کنار بگذایم آن وقت است که استعداد نخبه ایرانی هم خودش را نشان می دهد و زمینه بروز و ظهور پیدا می کند، اگر چین امروز وارد مذاکره با ایران شده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آینده باید واقع گرا باشد/ وابسته به غرب نباشیم

دولت آینده باید واقع گرا باشد/ وابسته به غرب نباشیم