مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-14سياسي

کارخانه نوآوری در سمنان ایجاد می شود/ ارتقاء سطح فعالیت های فناورانه


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس گفت: با توجه به اعلام آمادگی دانشگاه سمنان برای اختصاص فضا، کارخانه نوآوری در مرکز استان ایجاد می شود.

- عباس گلرو در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه با توجه به اعلام آمادگی دانشگاه سمنان برای اختصاص فضای مناسب، کارخانه نوآوری در مرکز استان سمنان ایجاد می شود، ابراز داشت: طی توافقات صورت گرفته و مصوبه معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و با حمایت مالی آن معاونت، مجوز احداث کارخانه نوآوری در سمنان اخذ شد و به زودی روند عملیات اجرایی راه اندازی کارخانه نوآوری در مرکز استان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیمات اتخاذشده، مراکز نوآوری یا مراکز رشد در مهدی شهر و سرخه نیز ذیل پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ایجاد خواهند شد، تاکید کرد: حمایت های مسئولان و متصدیانی مانند معاونت علمی و فناوری رییس جمهور از فعالیت های دانش بنیان می تواند در پیشبرد اهداف عالی این حوزه مؤثر باشد.

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه با داشتن ظرفیت های مناسب در حوزه فناوری سمنان می بایست به یکی از قطب های فناوری اطلاعات و فعالیت شرکت های دانش بنیان تبدیل شود، ابراز داشت: ارتقا سطح فعالیت های فناورانه و بهبود و توسعه شرکت های دانش بنیان یکی دیگر از مسائلی است که در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه نوآوری در سمنان ایجاد می شود/ ارتقاء سطح فعالیت های فناورانه

کارخانه نوآوری در سمنان ایجاد می شود/ ارتقاء سطح فعالیت های فناورانه