مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-14پزشكي

بیمارستان بزرگ دزفول دیگر جا ندارد


در طول 20 سال سابقه کاری ام تاکنون این تعداد بیمار بدحال در اورژانس و بیمارستان ندیده بودم.

مردم باید پروتکل ها را رعایت کنند و به خادمان شان در بیمارستان رحم کنند؛ - ایسنا/خوزستان مدیر بیمارستان بزرگ دزفول گفت: در طول 20 سال سابقه کاری ام تاکنون این تعداد بیمار بدحال در اورژانس و بیمارستان ندیده بودم.

مردم باید پروتکل ها را رعایت کنند و به خادمان شان در بیمارستان رحم کنند؛ همه در حال تلاش هستند تا مردم کمترین آسیب را ببینند.

عباس شیخی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت بیماری کووید – 19 در بیمارستان بزرگ دزفول، اظهار کرد: شروع پیک سوم بیماری از حدود نیمه بهمن ماه سال گذشته آغاز شد اما در آن زمان، این تعداد بیمار بدحال نداشتیم.

در پی تعطیلات عید نوروز و دید و بازدیدها، تعداد بیماران بسیار زیاد شد و با توجه به سرعت سرایت ویروس جدید، تعداد بیماران و بیماران بدحال بسیار افزایش یافت.

وی افزود: در حال حاضر تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان بزرگ دزفول فوق العاده افزایش یافته است و تمام بخش های بیمارستان، درگیر کرونا هستند.

مدیر بیمارستان بزرگ دزفول تصریح کرد: در این 14 ماه، کادر درمان با تمام توان در حال ارائه خدمات به بیماران هستند و فرسوده شده اند و توان کاری آنچنانی برای آن ها باقی نمانده است بنابراین از بیماران می خواهیم هنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان بزرگ دزفول دیگر جا ندارد

بیمارستان بزرگ دزفول دیگر جا ندارد