مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-14سياسي

عیارسنجی لیست ها؛ از برنامه و راهکارها تا فراگیری و شفافیت فرآیند


وضعیت انتخابات اصفهان نشان می دهد احزاب و گروه های مختلف از قدیمی ترها تا گروه های جدیدتر فعال و در حال بررسی نامزدها به منظور انتخاب و تهیه لیست خود هستند؛ - خبرگزاری فارس-اصفهان؛ محسن آنالویی: شورای شهر به عنوان نهاد محلی مهم ترین رکن تصمیم گیر در برنامه ریزی شهری با مسؤولیت ها و وظایف متعدد از جایگاه و اهمیت ویژه ای بین مردم و کنشگران حوزه های مختلف برخوردار است.

اهمیت این مساله در افزایش سرمایه اجتماعی، اعتمادسازی و ایجاد ظرفیت های مناسب برای مشارکت شهروندان در امور شهر بسیار حائز اهمیت است چرا که نتیجه سیاست گذاری های این نهاد با ضریب بالایی بر کیفیت زندگی مردم تأثیر دارد و مشارکت شهروندان در اداره شهر می تواند به بروز خلاقیت ها و نوآوری های جدید بینجامد.

به دلیل افزایش رقابت ها، کوچک تر شدن مقیاس حوزه های انتخابیه و همچنین افزایش کمیت انتخاب شوندگان در انتخابات شورای شهر نسبت به پیروز ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر باشند و به موفقیت حداکثری یعنی ورود تمام اعضای لیست به شورا دست یابند.

بررسی وضعیت انتخابات اصفهان نشان می دهد احزاب و گروه های مختلف از قدیمی ترها تا گروه های جدیدتر فعال و در حال بررسی نامزدها به منظور انتخاب و تهیه لیست خود هستند؛ که در ادامه به سه رویکردی که می تواند عیار لیست های انتخاباتی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیارسنجی لیست ها؛ از برنامه و راهکارها تا فراگیری و شفافیت فرآیند

عیارسنجی لیست ها؛ از برنامه و راهکارها تا فراگیری و شفافیت فرآیند