مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-14اقتصادي

امن ترین منبع سرمایه گذاری در کشور مسکن است


رییس هیات مدیره انجمن انبوه سازان خراسان رضوی گفت: پیش بینی درباره آینده بازار مسکن بستگی به وضعیت سیاسی کشور و چگونگی اوضاع برجام دارد، اما تجربه سال های طولانی این موضوع را تثبیت می کند که امن ترین و بهترین منبع سرمایه گذاری در کشور مسکن است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات مدیره انجمن انبوه سازان خراسان رضوی گفت: پیش بینی درباره آینده بازار مسکن بستگی به وضعیت سیاسی کشور و چگونگی اوضاع برجام دارد، اما تجربه سال های طولانی این موضوع را تثبیت می کند که امن ترین و بهترین منبع سرمایه گذاری در کشور مسکن است.

محمود پژوم در گفت وگو با ایسنا با ارائه یک پیش بینی کلی نسبت به بازار مسکن در سال 1400 اظهار کرد : گاهی اوقات شرایط سیاسی و اقتصادی کشور قابل پیش بینی است و می توانیم رویدادهایی که در آینده رخ می دهند را پیش بینی کنیم.

اما اکنون شرایط به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست اما اگر فرض کنیم که شرایط با همین وضعیت کنونی حاکم در سیاست و اقتصاد کشور پیش برود، با توجه به گران شدن تمام کالاها و خدمات، افزایش دستمزدها و.

از طرف دیگر وضعیتی که خرید و فروش زمین ها دارد، متاسفانه امید زیادی به کاهش قیمت مسکن نداریم اما شاهد افزایش قیمت چشم گیری نیز نخواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امن ترین منبع سرمایه گذاری در کشور مسکن است

امن ترین منبع سرمایه گذاری در کشور مسکن است