مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 02:352021-04-13اقتصادي

فروآلیاژ ازنا، بزرگترین تولید کننده فروسیلیسیم در خاورمیانه


مدیر کارخانه شرکت صنایع فروآلیاژ ازنا گفت: از تعداد 607 کارکنان این مجموعه تنها چهار نفر غیر بومی هستند و در حال حاضر این کارخانه با تولید سالیانه 60000 تن فروسیلیسیم و 20000 تن پودر میکروسیلیکا با سه کوره بزرگترین تولید کننده و صادر کننده فروسیلیسیم در ایران و خاورمیانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، طی روزهای گذشته تعدادی از از مردم شهرستان ازنا نسبت به بحث واگذاری شرکت شرکت صنایع فروآلیاژ ایران به بخش خصوصی و استفاده از مدیران غیر بومی در این مجموعه اعتراضاتی داشتند و این مباحث را با خبرگزاری فارس لرستان در میان گذاشتند.

در همین راستا برای آگاهی از مباحث مطرح شده توسط مردم و کسب اطلاعاتی در مورد این شرکت به سراغ مدیر این کارخانه رفتیم تا ضمن پیگیری مطالبه این شهروندان در خصوص وضعیت این کارخانه بزرگ اطلاعاتی به سمع و نظر برسانیم.

طاهر شاه حسینی مدیر شرکت فروآلیاژ ازنا با اشاره به اینکه شرکت صنایع فروآلیاژ ایران با هدف تولید فروسیلیسیم به عنوان تامین کننده یکی از مواد اولیه صنایع فولاد و چدن در سال 1365 در زمینی به مساحت 70 هکتار تاسیس و در بهمن 1372 به بهره برداری رسمی رسید، اظهار داشت: در حال حاضر کارخانه با تولید سالیانه 60000 تن فروسیلیسیم و 20000 تن پودر میکروسیلیکا با سه کوره بزرگترین تولید کننده و صادر کننده فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروآلیاژ ازنا، بزرگترین تولید کننده فروسیلیسیم در خاورمیانه

فروآلیاژ ازنا، بزرگترین تولید کننده فروسیلیسیم در خاورمیانه