مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 01:502021-04-13پزشكي

کمبود کیت های آزمایشگاهی کرونا در استان بوشهر رفع می شود


معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از رفع کمبود کیت های مورد نیاز آزمایشگاهی تا هفته آینده در استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو کمبود کیت تست در بوشهر / آزمایش ها کاهش یافت به این موضوع پرداخت که حالا معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از رفع کمبودها در این زمینه خبر می دهد.

انجام روزانه 220 آزمایش محمد مهدی خواجه ییان در گفت وگو با در سطح کشور و استان بوشهر هستیم و درخواست ها برای انجام تست ابتلای به کرونا افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه کمبود کیت های آزمایش کرونا یک مشکل در سطح کشور بوده است ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته تعدادی کیت تأمین شده و در روزهای آینده شاهد تأمین تعداد بیشتری کیت خواهیم بود.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به انجام روزانه بیش از دو هزار و 200 تست در استان بوشهر تا هفته گذشته، خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از این تست ها مثبت می شد.

تأمین 13 هزار کیت وی از تأمین 13 هزار کیت آزمایشگاهی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: هشت هزار کیت در هفته گذشته و پنج هزار کیت در هفته جاری تأمین شده و انتظار می رود تا هفته آینده مشکلی در تأمین کیت های آزمایشگاهی نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود کیت های آزمایشگاهی کرونا در استان بوشهر رفع می شود

کمبود کیت های آزمایشگاهی کرونا در استان بوشهر رفع می شود