مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 00:552021-04-13اقتصادي

توزیع اقلام اساسی در بازار به مناسبت ماه رمضان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از توزیع اقلام اساسی در بازار به مناسبت ماه رمضان خبر داد و گفت: هیچ گونه کمبودی در این راستا در سطح استان وجود ندارد.

- ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به توزیع اقلام اساسی در بازار اظهار کرد: هم اکنون اقلام توزیعی ماه مبارک رمضان شامل برنج هندی، برنج تایلندی، شکر، گوشت منجمد، روغن نیمه جامد، روغن پخت و پز، روغن سرخ کردنی و قند تامین و به میزان مورد نیاز در بازار توزیع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: شکر مورد نیاز کارخانجات و صنوف نیز با قیمت 11 هزار و 500 تومان تامین شده و هیچ گونه محدودیتی در تامین آن توسط صنوفی همچون قنادی ها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه روغن مورد نیاز استان نیز هم اکنون در همه مراکز توزیع موجود است و هیچ گونه کمبودی در این راستا در سطح استان وجود ندارد، گفت: امروز شاهد بازاری با ثبات بیشتر در استان هستیم.

فغفوری در ادامه به بحث بازار مرغ و واگذاری قیمت گذاری آن به جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: پیش از این مصوبه مسؤولیت مراحل تامین مرغ، دریافت از مرغداری، تحویل به کشتارگاه، کشتار و تحویل به واحدهای پخش بر عهده جهاد کشاورزی و وظیفه توزیع و قیمت گذاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اقلام اساسی در بازار به مناسبت ماه رمضان

توزیع اقلام اساسی در بازار به مناسبت ماه رمضان