موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 19:352021-04-13ورزشي

نکونام – ژاوی؛ جدال دیدنی رقیب و رفیق های قدیمی


در یکی از دیدارهای امروز لیگ قهرمانان آسیا، السد قطر و فولاد ایران در گروه D به مصاف هم می روند؛ بازی ای که می تواند از جذاب ترین دیدارهای امروز باشد.

- ایسنا/خوزستان در یکی از دیدارهای امروز لیگ قهرمانان آسیا، السد قطر و فولاد ایران در گروه D به مصاف هم می روند؛ بازی ای که می تواند از جذاب ترین دیدارهای امروز باشد.

تیم فوتبال فولاد ایران در حالی باید امروز (چهارشنبه) در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رو در روی السد قطر قرار بگیرد که چند روز پیش در یک بازی دراماتیک توانست با ارائه یک نمایش برتر با حساب چهار گل از سد تیم العین امارات در پلی آف آسیا بگذرد و به مرحله گروهی صعود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فولادی ها که به گفته خودشان برد مقابل العین را به فراموشی سپرده اند، طی روزهای گذشته تمرینات پرنشاطی را برای جدال سخت با السد، قهرمان لیگ قطر پشت سر گذاشته اند.

دیداری که فولادی ها کار سختی مقابل تیم متمول و پرمهره السد با هدایت ژاوی هرناندز خواهند داشت.

السد با داشتن بیشترین بازیکنان تیم ملی قطر و لژیونرهایی چون، گیلرمی دو سانتوز برزیلی، کازورلای اسپانیایی، بونجاح الجزایری و تائه هی کره ای، مطمئنا روز سختی را برای تیم ایرانی رقم می زند اما تیم نکونام نیز دست و پا بسته نیست و اگرچه فولاد با پنجره بسته پا به این رقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکونام – ژاوی؛ جدال دیدنی رقیب و رفیق های قدیمی

نکونام – ژاوی؛ جدال دیدنی رقیب و رفیق های قدیمی