مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 18:102021-04-13اقتصادي

روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه عملکرد این اداره در سطح کشور به صورت فصلی ارزیابی خواهد شد، از کسب رتبه سوم کشوری توسط روابط عمومی منطقه خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه عملکرد این اداره در سطح کشور به صورت فصلی ارزیابی خواهد شد، از کسب رتبه سوم کشوری توسط روابط عمومی منطقه خبر داد.

آزاد حکمت با اعلام خبر فوق به بیان عملکرد روابط عمومی منطقه پرداخت و اظهار کرد: استراتژیهای این اداره در قالب بیش از 10 شاخص و چند زیر معیار تدوین ،عملیاتی و اجرایی می شوند.

وی با بیان اینکه، تولید و انتشار آثار رسانه ایی، مدیریت تبلیغات گ، مسئولیت های اجتماعی، انجام نظرسنجی و افکار سنجی و … از جمله عناوین شاخص های تعریف شده هستند عنوان کرد: عملکرد مناطق مخابراتی توسط معاونت راهبرد شرکت مخابرات ایران ارزیابی می شود و براساس امتیاز کسب شده استانهای برتر معرفی خواهند شد، خاطر نشان ساخت: روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان در ارزیابی عملکرد سه ماهه سوم سال 99 موفق به کسب رتبه سوم کشوری در بین دیگر مناطق شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان این اداره که به صورت شبانه روزی و در قالب یک تیم متحد نسبت به انجام برنامه ها و تحقق اهداف تلاش می کنند یادآور شد: به واسطه این مهم، روابط عمومی مخابرات منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد

روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد