مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 17:102021-04-13ورزشي

رونالدو در این صورت از یوونتوس جدا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در سومین فصل حضور در یوونتوس، شرایط چندان باب میل کریستیانو رونالدو نیست و اخباری در مورد جدایی این بازیکن منتشر شده است.

- در صورت عدم راهیابی یوونتوس به لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد، کریستیانو رونالدو این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در سومین فصل حضور در یوونتوس، شرایط چندان باب میل کریستیانو رونالدو نیست و اخباری در مورد جدایی این بازیکن منتشر شده است.

ستاره پرتغالی این هفته و بعد از عدم توفیق در گلزنی برابر جنوا، از شدت عصبانیت لباس خود را در میدان به زمین انداخت و اخبار حاکی از ادامه ناراحتی این بازیکن در رختکن و مشت های این بازیکن باتجربه به دیوار بوده است.

اما نشریه رپوبلیکا امروز در گزارشی مدعی شد کریستیانو رونالدو در صورت عدم راهیابی یوونتوس به لیگ قهرمانان در تابستان از این تیم جدا خواهد شد.

یوونتوس با 62 امتیاز در شرایطی در رده سوم جدول قرار دارد که آتالانتای 61 و ناپولی 59 امتیازی را نزدیک خود می بیند و با توجع به دیدار حساس این هفته مقابل آتالانتا، احتمال سقوط بیانکونری در جدول در هفته های پیش رو وجود دارد.

همچنین یوونتوس اختلافی 12 امتیازی با صدر جدول دارد و در فاصله هشت هفته مانده به پایان فصل، هواداران این تیم تقریبا شانسی برای تکرار عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونالدو در این صورت از یوونتوس جدا می شود

رونالدو در این صورت از یوونتوس جدا می شود