مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 16:152021-04-13سياسي

تعداد داوطلبان شورای روستاهای کرمانشاه به 8944 نفر رسید


دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تعداد داوطلبان عضویت در شورای اسلامی روستاهای این استان به هشت هزار و 944 نفر رسید.

- جلیل بالایی شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اتمام فرصت هفت روزه ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی روستاهای استان کرمانشاه اظهار کرد: تعداد داوطلبان به هشت هزار و 944 نفر شامل هشت هزار و 400 نفر آقا و 544 نفر خانم رسیده که نشان دهنده رشد 2 برابری حضور بانوان نسبت به دوره پنجم است.

وی افزود: خوشبختانه آمار داوطلبان نسبت به دوره پنجم از رشد پنج درصدی برخوردار است که نشان از فهم دقیق روستاییان از شرایط کنونی، اهمیت اصل انتخابات و جایگاه شورای اسلامی روستاها به عنوان پارلمان محلی است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه قانون برای ثبت نام در روستاها تا 200 خانوار را خواندن و نوشتن ملاک قرار داده است، گفت: ثبت نام پنج نفر دکتری، 63 نفر فوق لیسانس، 365 نفر لیسانس و در مجموع 21 درصد متوسطه به بالا امید بخش است.

بالایی تصریح کرد: 72 درصد داوطلبان عضویت در شورای اسلامی روستاها سن کمتر از 50 سال داشته و 81 درصد از آن ها برای اولین بار در این عرصه حضور پیدا کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران و خبرگزاری ها با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نقش بسیار مهمی در ثبت نام این تعداد داوطلب در انتخابات شورای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد داوطلبان شورای روستاهای کرمانشاه به 8944 نفر رسید

تعداد داوطلبان شورای روستاهای کرمانشاه به 8944 نفر رسید