مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 15:452021-04-13سياسي

برخورد مقتدرانه پلیس با اخلالگران، محتکران و اراذل و اوباش در راستای تحقق شعار سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در یادداشتی با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند عزمی جدی و ملی است، - جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش، اخلالگران اقتصادی و دلالان و محتکران را در راستای تحقق شعار سال مؤثر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در یادداشتی با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند عزمی جدی و ملی است، آورده است: رهبر معظم انقلاب در حلول سال 1400، سال جدید را به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری فرمودند.

با توجه به مشخص شدن راهبرد اصلی سال از سوی معظم له لازم است هرکس به اندازه حق و سهم و توان خود، مسئولیت و وظیفه خود را در راستای تحقق این شعار به عمل آورد که اگر این مهم به درستی انجام شود در آن صورت شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و .

کشور خواهیم بود.

نباید فراموش کرد که به عمل کار برآید، به سخنرانی نیست از این رو باید فارغ از شعار زدگی و لفاظی و مغلطه بازی هایی که با آن نمی شود راه به جایی برد؛ لازم است که برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها علاوه بر هم افزایی همه تلاش نمایند که در حوزه کاری خود، شرایطی را فراهم نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد مقتدرانه پلیس با اخلالگران، محتکران و اراذل و اوباش در راستای تحقق شعار سال

برخورد مقتدرانه پلیس با اخلالگران، محتکران و اراذل و اوباش در راستای تحقق شعار سال