مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 15:102021-04-13سياسي

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم معرفی شد


آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با حضور امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم و فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد.

- قشم - آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با حضور امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم و فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم عصر سه شنبه در آیین معارفه فرمانده جدید بسیج شهرستان قشم با تبریک حلول ماه مبارک رمضان از تحرک، تعامل و خدمات اجتماعی سرهنگ محمد سالاری فرمانده پیشین ناحیه مقاومت سپاه قشم تقدیرو ضمن خوشامدگویی به فرمانده جدید این ناحیه، اظهار امیدواری کرد که در مدت ماموریت او نیز قشم شاهد شکوفایی این نهاد نظامی برآمده از بطن انقلاب اسلامی باشد.

شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم نیز در این آیین ماه مبارک رمضان را ماه پاکسازی و پالایش قلب ها از زنگارها دانست و با اشاره به اینکه سپاه به تقوا و اخلاص مزین و آراسته است از خدمات و تعاملات فرماده پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تشکر و برای فرمانده جدید این ناحیه آرزوی توفیق کرد.

سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز دراین آیین سپاه را یک مجموعه برخاسته از بطن مردم و نگاه و هدفش را خدمت به مردم خواند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم معرفی شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم معرفی شد