مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 15:052021-04-13سياسي

واعظی : تصمیمات ستاد کرونا تصمیم یک شخص یا دستگاه نیست


در پی مباحث مطرح شده اخیر در خصوص روند aتصمیم گیری ها در ستاد ملی کرونا رییس دفتر رییس جمهور در گفت وگو با ارایه توضیحاتی یادآورشد که تصمیمات ستاد ملی کرونا به دلیل عبور از چند صافی تصمیم یک دستگاه و شخص نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن گفت وگوی محمود واعظی با پایگاه اطلاع رسانی دولت به این شرح است: با توجه به برخی شبهات و مسائلی که پیرامون مذاکرات و تصمیمات ستاد ملی کرونا مطرح شده، مراحل شکل گیری و سازوکار تصمیم سازی در این ستاد را توضیح دهید.

از لحظه ای که موضوع کرونا در دنیا مطرح شد و پس از آن رد پای آن در ایران مشاهده گردید، دولت همواره با اولویت قرار دادن جان و سلامتی مردم و با توجه به اینکه همواره بر شفافیت و صداقت و اطلاع رسانی دقیق در همه امور تاکید کرده، با توجه به این اصول در اواخر بهمن سال 98 دو مورد ابتلا به کرونا که در قم پیدا شده بود را در سریعترین زمان ممکن به اطلاع مردم رساند و سازوکارهای مدیریت کرونا را طراحی کرد.

اما برخی گمانه زنی ها هست که این موضوع با تاخیر مطرح شده است.

اگر برای دولت مسائل سیاسی و انگیزه های دیگر مطرح بود و سلامت و جان مردم در اولویت اول قرار نداشت، کشف موارد ابتلا به کرونا در کشور را درست در آستانه انتخابات مجلس به مردم اطلاع نمی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی : تصمیمات ستاد کرونا تصمیم یک شخص یا دستگاه نیست

واعظی : تصمیمات ستاد کرونا تصمیم یک شخص یا دستگاه نیست