مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 14:502021-04-13ورزشي

شیوع ویروس فال


«دنیا هیچ فرقی نکرده؛ مردم و دنیا همانی هستند که بودند؛ همان طرفداران فال و پیشگویی و پیشانی خوانی و هزار جور جادو و جنبل دیگر که دنیای رازآلودشان هم مردم باستان و هم مردم قرن 21 را جذب می کند.

- دنیا هیچ فرقی نکرده؛ مردم و دنیا همانی هستند که بودند؛ همان طرفداران فال و پیشگویی و پیشانی خوانی و هزار جور جادو و جنبل دیگر که دنیای رازآلودشان هم مردم باستان و هم مردم قرن 21 را جذب می کند.

مردم عصر جدید با این که گوشی های تلفن همراه با آخرین تکنولوژی روز دنیا را به دست می گیرند و خود را با عادت های قرن نو آذین می کنند ولی هنوز مثل اجداد باستانی شان به فال و جادو اعتقاد دارند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم نوشت: فکر نکنید حالا که کرونا آمده، حالا که بیماری مثل خوره به جان بشریت افتاده، حالا که به خاطرش کسب و کارها تعطیل شده و شهرها در حالت نیمه قرنطینه فرو رفته، حالا که نمی شود آزادانه از شهری به شهر دیگر رفت و به لذت های معمول زندگی پرداخت یا حالا که فشار اقتصاد، آدم ها را لای منگنه گذاشته و دل مشغولی بیشتر مردم باز نگه داشتن سفره خانواده و نریختن عرق شرمندگی جلوی سر و همسر است، بازار فال و فالگیری و جادو و جنبل از رونق افتاده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع ویروس فال

شیوع ویروس فال