مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 14:352021-04-13سياسي

صلاحیت بیش از 90 درصد کاندیدا در هیئت اجرایی خوزستان تایید شد


تاکنون بیش از 90 درصد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی استان در هیئت اجرایی تأیید صلاحیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا نجاتی عصر امروز سه شنبه در نشست خبری ستاد انتخابات خوزستان، اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی را به عنوان مظهر دموکراسی با برگزاری انتخابات گسترده داریم؛ بنابراین هر بار که انتخابات انجام می شد، مشارکت خوب مردم نشان از عشق و علاقه مردم به نظام و رهبری ثابت شد.

وی با تقدیر از همه اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران، رسانه ها و داوطلبانی که احساس مسئولیت و تکلیف داشته و کاندید شدند، گفت: با دریافت ابلاغیه از وزارت کشور ستاد انتخابات استان با کمیته های تخصصی تشکیل و کار خود را انجام داده اند.

رییس ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: بر اساس ابلاغیه های وزارت کشور، با تأکید استاندار و اعضای ستاد انتخابات اصل را بر اجرای اصل قانون، سلامت انتخابات، مشارکت حداکثری و رقابت سالم در نظر گرفتیم؛ همچنین مردم خودشان هیئت های اجرایی، اعضای شعب، نمایندگان فرمانداران، هیئت های نظارت و بازرسی هستند.

نجاتی با اشاره به اینکه در استان خوزستان 28 شهرستان، 68 بخش و 78 شهر داریم، ادامه داد: امسال ثبت نام به صورت حضوری در فرمانداری ها و بخشداری ها، گوشی های همراه و یا دفاتر پیشخوان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلاحیت بیش از 90 درصد کاندیدا در هیئت اجرایی خوزستان تایید شد

صلاحیت بیش از 90 درصد کاندیدا در هیئت اجرایی خوزستان تایید شد