مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 14:352021-04-13سياسي

مسیر کنونی در برگزاری کنکور را باید اصلاح کرد


باید در برگزاری کنکور مسیر کنونی را با هم اندیشی و جمع بندی دقیق و استفاده  از روش های کارآمدتر و نیز با برطرف کردن اشکالات و نواقص، - اصلاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ،حجت الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: باید از تجربه جهانی و دیدگاه ها و نظرات متخصصان و کارشناسان خبره برای تدوین نقشه راه علمی از جمله برگزاری کنکور استفاده شود.

وی بررسی و درک شرایط روحی و روانی متقاضیان کنکور و تأثیر آن بر سلامت نسل جوان را ضروری خواند و افزود: باید در برگزاری کنکور مسیر کنونی را با هم اندیشی و جمع بندی دقیق و استفاده از روش های کارآمدتر و نیز با برطرف کردن اشکالات و نواقص، اصلاح کرد.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به سابقه دیرینه برگزاری کنکور (آزمون سراسری) در کشورمان بر اهمیت نقش شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان سیاست گذار در ایجاد هرگونه تغییری در چگونگی برگزاری کنکور تأکید کرد و گفت: بررسی همه جانبه و شناخت دقیق از تأثیر آزمون سراسری بر نظام تربیت نیرو در سطوح عالی و پرورش دانشمندان کارآمد، لازمه ایجاد هرگونه تغییری در برگزاری آزمون سراسری است.

روحانی تأکید کرد: هدف از برگزاری آزمون سراسری شناخت و جذب جوانان و افراد مستعد در چارچوب یک رقابت سالم علمی و تربیت نسل دانش محور و کارآمد در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر کنونی در برگزاری کنکور را باید اصلاح کرد

مسیر کنونی در برگزاری کنکور را باید اصلاح کرد