مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-13دانش

رشته های دریامحور در دانشگاه آزاد بندرجاسک راه اندازی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صفدر قصمی شهواری رییس دانشگاه آزاد بندرجاسک با اشاره به برگزاری نشست مجازی دانشجویان جدید دانشگاه آزاد بندرجاسک برای آشنایی با مقررات و آیین نامه های آموزشی، - رییس دانشگاه آزاد بندرجاسک گفت: با توجه به اینکه بندرجاسک گرانیگاه مکران است، ایجاد رشته های دریامحور و مدرسه عالی مهارتی شیلات و آبزیان را در دستور کار داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صفدر قصمی شهواری رییس دانشگاه آزاد بندرجاسک با اشاره به برگزاری نشست مجازی دانشجویان جدید دانشگاه آزاد بندرجاسک برای آشنایی با مقررات و آیین نامه های آموزشی، گفت: پشتیبانی و آموزش برخط دانشجویان توسط معاون آموزشی، مدیران گروه و کارشناس انفورماتیک دانشگاه بصورت 24 ساعته در حال انجام است.

قصمی شهواری اضافه کرد: با توجه به اینکه بندرجاسک گرانیگاه مکران است ایجاد رشته های دریامحور و مدرسه عالی مهارتی شیلات و آبزیان را در دستور کار داریم.

رییس دانشگاه آزاد بندرجاسک عنوان کرد: در راستای اجرایی کردن درآمد های غیرشهریه ای آمادگی مشاوره در زمینه مهندسی نفت و شیمی با توجه به پروژه های تعریف شده در سواحل مکران را داریم و در تلاشیم دوره های کوتاه مدت مورد نیاز صنایع و ادارات منطقه را برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های دریامحور در دانشگاه آزاد بندرجاسک راه اندازی می شوند

رشته های دریامحور در دانشگاه آزاد بندرجاسک راه اندازی می شوند