مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 11:102021-04-13دانش

درخواست هزاران نفر برای لغو مصوبه هیات علمی الف و ب دانشگاه آزاد


جمع بزرگی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد که اساتید رشته تربیت بدنی هم در آن دیده می شوند با راه اندازی کارزاری خواستار ابطال بخشنامه 3895/10/ص/99 دانشگاه آزاد موسوم به هیات علمی الف و ب شدند.

امضاء کنندگان این کارزار که تعدادشان به بیش از 5 هزار نفر می رسد در متن این کمپین خطاب به دکتر حسن روحانی، رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس دولت نوشته اند: صدور بخشنامه ای با عنوان شیوه نامه نحوه همکاری اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (نوع الف / نوع ب) ، منجر به تشویش اذهان اعضای هیئت علمی واحدهای دانشگاه آزاد کشور شده است.

این بخشنامه به ویژه با شرایط خاص این سال ها، ضمن اینکه به دلایل زیر قابلیت اجرایی ندارد، موجبات نگرانی اساتید دانشگاه آزاد کشور را نیز فراهم آورده، ناقض حقوق اساسی و انسانی است و آشکارا مصداق حق کُشی، بی عدالتی و استثمار شغلی محسوب می شود.

امضاکنندگان این نامه از جنابعالی تقاضا دارند با استفاده از اختیارات قانونی خود، در زمانی هرچه کوتاه تر، نگرانی های شغلی، مالی و روانیِ اجرای این بخشنامه و عواقب تبعیض آور آن را به هیئت امنا و مسئولین سازمان مرکزی دانشگاه آزاد منعکس و با استفاده از اختیارات قانونی خود جهت ابطال آن اقدام نمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست هزاران نفر برای لغو مصوبه هیات علمی الف و ب دانشگاه آزاد

درخواست هزاران نفر برای لغو مصوبه هیات علمی الف و ب دانشگاه آزاد