مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-13سياسي

پخش برنامه تلویزیونی سحرگاهی شبکه نور از جوار حرم امامزادگان قم


برنامه تلویزیونی سحرگاهی «تسبیح سحر» طی ماه مبارک رمضان به صورت زنده و از جوار حرم مطهر امامزادگان شاخص استان روی آنتن سیمای مرکز قم می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ویژه برنامه تسبیح سحر به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط قاریان برجسته استان، مداحی و شعرخوانی صورت می گیرد.

بر این اساس برنامه تسبیح سحر طی روزهای 30 شعبان و پنج شب ابتدایی رمضان، از آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) پخش خواهد شد.

سه شب نخست کارشناس مذهبی این برنامه حجت الاسلام سید حسین مومنی است و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل اوقاف استان قم و اصغر ظهیری به عنوان کارشناس حضور می یابند.

آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) میزبان این برنامه تلویزیونی در هفت شب بعدی خواهد بود؛ در این سری برنامه، حجج اسلام محمد سعیدی آریا، علی نظری منفرد و حبیب الله فرحزاد کارشناس مذهبی هستند.

در 6 شب بعدی، برنامه تسبیح سحر از جوار حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) روی آنتن شبکه نور می رود و گفت وگو با حجج اسلام هادی الیاسی، علی مظفری، علیرضا صادقی خواه (صادقی واعظ)، شوزب شیری و عباس اسکندری هم به عنوان کارشناس مذهبی خواهد بود.

در شب های قدر این برنامه تلویزیونی ار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) پخش می شود اما طی شب های بیست و چهارم تا بیست و هفتم ماه رمضان، حرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش برنامه تلویزیونی سحرگاهی شبکه نور از جوار حرم امامزادگان قم

پخش برنامه تلویزیونی سحرگاهی شبکه نور از جوار حرم امامزادگان قم