مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-13اجتماعي

تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک در هنرستان های فارس


جانشین بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: به همت بسیج فرهنگیان استان در دو ماهه ابتدایی شیوع کرونا که کشور از لحاظ ماسک و مواد ضدعفونی کننده در مضیقه بود هنرستان ها اقدام به تولید و توزیع رایگان این اقلام در بین مردم کردند.

- بهمن محمودی در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز در ارتباط با اقدامات انجام شده از سوی سازمان بسیج فرهنگیان در سال 99 اظهار کرد: همزمان با آغاز با شیوع جهادگر در مناطق صعب العبور که امکان دسترسی به اینترنت و استفاده از محتواهای آموزشی الکترونیک وجود نداشت حضور پیدا کرده به آموزش این دانش آموزان کم برخوردار پرداختند.

محمودی یکی از مهم ترین اقدامات انجام شده در بحث پویش لبخند رضایت گفت: در راستای این پویش از مدیران هنرستان هایی که تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک داشتند و همچنین فرهنگیانی که در بحث تولید محتواهای آموزشی فعال بودند، تقدیر شد.

وی ادامه داد: میزان ماسک های تولید و توزیع شده در قالب کمک های مؤمنانه را روزانه حدود پنج هزار ماسک به ویژه در دو ماهه اول شیوع کرونا دانست که کشور از این لحاظ در مضیقه بود.

میزان مواد ضدعفونی کننده تولیدی در هنرستان هایی هم که رشته شیمی کاربردی داشتند صورت پذیرفت که میزان آن حدوداً 15 هزار لیتر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک در هنرستان های فارس

تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک در هنرستان های فارس