مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-13اقتصادي

افزایش 70 درصدی قیمت شیرینی ماه رمضان در اراک


قیمت شیرینی ماه رمضان نسبت به سال گذشته افزایش قیمت 70 درصدی داشته و البته قیمت مواد اولیه نیز گاها تا 100 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/مرکزی رییس اتحادیه قنادان اراک گفت: قیمت شیرینی ماه رمضان نسبت به سال گذشته افزایش قیمت 70 درصدی داشته و البته قیمت مواد اولیه نیز گاها تا 100 درصد افزایش داشته است.

حسن شمس در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان قیمت گوشفیل خالص درجه یک کیلویی 39 هزار تومان و مخلوط زولبیا و بامیه 38 هزار تومان، گوشفیل درجه دو 33 هزار تومان و زولبیا و بامیه درجه دو نیز 31 هزار تومان مصوب شده است.

وی افزود: قیمت های اعلام شده بر اساس آنالیز و راستی آزمایی هزینه ها اعلام شده، اما گاها ممکن است این قیمت ها برای برخی فعالان این صنف که کرایه مغازه بالایی پرداخت می کنند، صرفه افتصادی نداشته باشد.

رییس اتحادیه قنادان اراک تصریح کرد: در سطح شهر اراک 110واحد زیر مجموعه اتحادیه فعالیت دارند که شیرینی عرضه شده توسط آنها، بخشی درجه دو و بخشی درجه یک هستند.

شمس ادامه داد: در شرایط کرونایی هیچگونه حمایتی از صنوف صورت نگرفت حتی با درخواست بخشش حق کارفرمایی بیمه به مدت یک ماه تعطیلی نیز موافقت نشد، اما توقع از اصناف زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 70 درصدی قیمت شیرینی ماه رمضان در اراک

افزایش 70 درصدی قیمت شیرینی ماه رمضان در اراک