مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-13ورزشي

رحمانی فضلی: وزارت کشور قصوری در حوادث آبان 98 نداشته است


وزیر کشور در جوابیه ای که در صحن مجلس قرائت شد، آورده است: در گزارش رسمی هیچ یک از مراجع قصور یا تقصیری درباره حوادث آبان ماه 98 متوجه شورای امنیت کشور و وزارت کشور نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، جوابیه عبدالرضا رحمانی فضلی در پاسخ به اظهارات احمد علیرضابیگی درباره حوادث آبان ماه 1398 را قرائت کرد.

در این جوابیه آمده است: مجلس در اجرای وظایف نظارتی خود از طریق کمیسیون های اصل 90، امور داخلی کشور و امنیت ملی و در گزارش رسمی هیچ یک از مراجع قصور یا تقصیری را متوجه شورای امنیت کشور و وزارت کشور ندانسته است.

متن کامل جوابیه وزیر کشور بدین شرح است: آقای قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم با توجه به اظهارات یکی از نمایندگان در جلسه علنی هفته گذشته مجلس شورای اسلامی درخصوص حوادث آبان ماه 1398 حاوی مطالب خلاف واقع، ضمن ایفاد توضیحات لازم لطفا دستور فرمایید در اجرای ماده 74 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه علنی به استحضار نمایندگان و مردم شریف ایران برسد و در مشروح مذاکرات درج شود.

1- همه مسئولان و آگاهان مسائل کشور به خوبی واقف هستند که قانون اصلاح مصرف سوخت براساس مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و پس از چندین مرحله تعویق در سال 1398 با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی فضلی: وزارت کشور قصوری در حوادث آبان 98 نداشته است

رحمانی فضلی: وزارت کشور قصوری در حوادث آبان 98 نداشته است