مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-13دانش

امکان انصراف پذیرفته شدگان ارشد بدون آزمون شهید بهشتی فراهم شد


پذیرفته شدگان اولیه کارشناسی ارشد بدون آزمون سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه شهید بهشتی تا 20 فروردین ماه جاری می توانند نسبت به انصراف از پذیرش خود اقدام کنند.

- پذیرفته شدگان اولیه کارشناسی ارشد بدون آزمون سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه شهید بهشتی تا 20 فروردین ماه جاری می توانند نسبت به انصراف از پذیرش خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه شهید بهشتی، این دانشگا به استناد آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد و ضوابط و مقررات وزارت علوم همچنین دستورالعمل اجرایی مصوب شورای استعدادهای درخشان این دانشگاه، برای نیم سال اول سال تحصیلی 1400-1404 در دوره کارشناسی ارشد به صورت بدون آزمون دانشجو پذیرش می کند.

بر این اساس دانشجویان دانشگاه های دولتی وابسته به وزارت علوم که کلیه شرایط مندرج در فراخوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی برای سال تحصیلی 1400-1401 (سهمیه استعداد درخشان) را دارند، می توانند در فراخوان تکمیل ظرفیت این دانشگاه شرکت کنند.

بر این اساس معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد؛کلیه پذیرفته شدگان اولیه اصلی یا ذخیره کارشناسی ارشد بدون آزمون سال تحصیلی 1401-1400 که مایل به طی فرآیند پذیرش بدون آزمون در این دانشگاه نیستند، لازم است فرم درخواست انصراف از فرآیند پذیرش بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان انصراف پذیرفته شدگان ارشد بدون آزمون شهید بهشتی فراهم شد

امکان انصراف پذیرفته شدگان ارشد بدون آزمون شهید بهشتی فراهم شد