مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-13سياسي

طرح «اسماءُ الحسنی» در البرز رونمایی می شود


در اوایل ماه مبارک رمضان از طرح اسماءُ الحسنی رونمایی می شود، پیش بینی می کنیم این طرح مورد استقبال 100 هزار نفر قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق پیش از ظهر سه شنبه در اولین نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان البرز با محوریت تشریح برنامه های ماه مبارک که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: با تمام محدودیت های کرونایی نهادها، ارگان ها و سازمان ها استان البرز فعالیت خود را در راستای تحقق برنامه های ماه مبارک رمضان با شرایط کرونایی سازگار کردند.

وی بیان کرد: راه اندازی جشنواره قرآنی بهترین پناه در قالب 22 محور با مشارکت سپاه، شهرداری کرج، اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز و سایر نهادها و سازمان ها به نوبه خود اقدام بزرگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: همکاری لازم را با جشنواره ها و برنامه های ماه مبارک رمضان اداره فرهنگ و ارشاد، اوقاف و امور خیریه، حوزه هنری استان البرز و سایر نهادها و سازمان ها داریم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان به دلیل سیاست کلان و همراهی و سعی در ساماندهی و هم سو کردن مجموعه های فرهنگی استان دارد، تلاش کرده با تمام بضاعت محدودی که دارد، مشارکت را در دستور کار خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «اسماءُ الحسنی» در البرز رونمایی می شود

طرح «اسماءُ الحسنی» در البرز رونمایی می شود