مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-13اجتماعي

بارش های بهاری نواحی غرب، جنوب و شرق اصفهان را فرا می گیرد


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش رگبارهای بهاری گاهی همراه با رعد و برق امروز نواحی غرب و جنوب و روز چهارشنبه شرق استان را فرا می گیرد.

- آسیه آقایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با فعالیت امواج ناپایدار بارش زا امروز تا شامگاه چهارشنبه افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارش های بهاری در بسیاری از مناطق استان پیش بینی می شود.

وی افزود: امروز رگبارهای بهاری همراه با رعد و برق به ویژه نیمه غرب و جنوب استان را فرا می گیرد و فردا وقوع بارش ها در نیمه شرقی دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه شبانه روز گذشته در سطح استان بارندگی نشده است، گفت: دمای هوا در اغلب مناطق استان در 24 ساعت آینده بین 2 تا سه درجه افزایش می یابد از این رو دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین و خنک ترین ساعات روز بین 29 و 13 درجه سانتی گراد بالای صفر متغیر است.

آقایی اضافه کرد: در این مدت چوپانان با دمای 34 درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای سه درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های بهاری نواحی غرب، جنوب و شرق اصفهان را فرا می گیرد

بارش های بهاری نواحی غرب، جنوب و شرق اصفهان را فرا می گیرد