مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-13اقتصادي

نیروی انسانی بزرگترین دارایی هر سازمان است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: نیروی انسانی بزرگترین دارایی هر سازمان است و روز ملی منابع انسانی بیانگر اهمیت سرمایه انسانی در برنامه ریزی ها بعنوان اصلی ترین عامل اجرایی شدن راهبردهاست.

- رحمت الله قیصوری در پیامی به مناسبت روز ملی منابع انسانی، اظهار کرد: سازمان ها برای پایداری توسعه و مزیت رقابتی خود نیازمند جدی به بهره مندی از توانمندی های منابع انسانی شایسته از طریق مدیریت استعدادها به همراه رضایت شغلی و کاهش هزینه های زائد به منظور بهره وری برای تعالی یک سازمان موفق هستند.

وی افزود: در آینده نه چندان دور با رشد فزاینده تکنولوژی پیچیدگی عوامل محیطی، تنوع مسائل و چالش های سازمانی مواجهیم که می طلبد حوزه منابع انسانی نیز در این جهت سیاست گذاری مضاعفی داشته باشد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام ،ضمن تبریک 25 فروردین روز ملی منابع انسانی به کلیه تلاشگران و ارزش آفرینان این عرصه،تصریح کرد: نامگذاری یک روز در تقویم ملی به نام روز ملی منابع انسانی بیانگر اهمیت سرمایه انسانی در برنامه ریزی ها بعنوان اصلی ترین عامل اجرایی شدن راهبردهاست.

قیصوری گفت: امیدواریم در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی با همدلی و همفکری و تلاش مضاعف همراه با دانش و اندیشه در جهت اهداف عملکردی سازمان ها شاهد تسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انسانی بزرگترین دارایی هر سازمان است

نیروی انسانی بزرگترین دارایی هر سازمان است